Sunday, January 23, 2011

Kawan :(

Hm , pd hari jumaat 21.01.11 7.30 pg . aku dikejotkan dgn brita kematian sahabat aku , mohd rohaizad . perasaan sedih membuak-buak sehingga aku rasee nak menangis , baru aku perasan yangg sebelumm dea pergi , banyak perubahan terhadap diri dea . arwah mesra dgn panggilan roy oleh kawan-2 yangg laenn . dalam sebulan sebelum dea pergi , dea ade cakap dekat aku . "faes , kalau aku nak skolah balek aku kena amek pmr dulu kann ? " dan aku pun menjawab , "takpelah if habes skolah lambat punn , yangg penting ade spm , spm tou pentingg " . aku amat terkejot dgn perubahan dea . dan aku ade menceritakann kpd kawan-2 yangg laen tentangg touu . arwah sejak akhir-2 ini jadi pendiam , dan dea takade buad masalahh atau bnda-2 jahat punn . aku perasan bilaa rambotnyaa dihitamkan dan dipotongg . perubahan yangg drastik sebab tiba-2 jea . tade sape yg perasan rupanyaa touu tanda-2 sebelum dea pergi buadd selamanyaa . sumpa roy aku rendu kao . aku ingat lagu feveret kau dulu mase zaman mat rempit dulu . lagu di sana menanti di sini menunggu . sumpa sayangg aku nak nanges , last aku lepak dgn dea punn tgokk wayangg cte tron sebab lepas tou aku punn kerja jea taklepak sangat malam-2 , time wayangg roy pinjamkan aku rm2 sebab os kedekot nak bagi pinjam , nanti aku akan bayar dgn family kao royy duit yangg kao bagi pinjam . nie jea yangg aku dapat tulis sementaraa sebab nak bersiap . dah masa nak kerja . byebye followers . and imy mohd rohaizad ! aku doakan kao tenang dkat alam sana . al-Fatihah .

No comments:

Post a Comment